Liitu uudiskirjaga

Carhartt- kõik sai alguse ikoonilistest tunkedest

Carhartt bränd on teeninud USA raudteetöölisi, vabrikutöölisi, põllumehi, ehitajaid jne juba alates 1892. aastast alates, kus tema esimeseks ikooniliseks tooteks olid telgiriidest tunked ja alates 1917. aastast tööjakk. Carhartt töörõivaid tunti ja kanti juba siis nii USAs kui Inglismaal. Tänaseks on Hamilton Carhartt perefirma kogunud hulgaliselt austajaid nii siin -kui sealpool ookeani.

Carhartt brändi tuntakse esmaklassiliste ja kvaliteetsete töörõivaste poolest, mis on tehtud parimatest kangastest ning nende mugavuse ja vastupidavuse poolest. Carhartt tunneb uhkust, et suudab teenida ja kaitsta erinevate alade inimesi ehitajatest kuni matkaentusiastideni välja.

Juba brändi asutaja Hamilton Carhartt on öelnud: “Carhartt rõivad ei ole odavad dollarite ja sentide poolest, vaid neid kandes, kus tuleb mängu kandmise mugavus, läbimõeldud mudelid ja vastupidavus, siis on nad maailma tipus.”

Sellest lähtuvalt on brändi moto olnud mitte teha “hinnaalandust” toodete kvaliteedile ja vastupidavusele.

Kuigi esialgu keskendus Carhartt pigem meeste rõivastele, siis vabrikutes töötavate naisteta ei oleks bränd olnud pooltki nii edukas kui ta praeguseni on. Vabrikutöölistest naistest peeti väga lugu ja neile maksti tolle aja kohta heldelt. 1917. aastal lisandus tootevalikusse vajalik ja universaalne naiste pükskostüüm, mis vabastas naisi seeliku ahelaist, et nad saaksid teha kõiki vajalikke töid mugavamalt kui kunagi varem.

Brändil on algusest peale olnud mitu logo, mis esialgu oli sõnade kombinatsioon “masinast” ja südamekujulisest ikoonist, mis kokkupanduna tähendab Carhartt nime.

Tänapäeval märgib logo kasvamist ja arengut. See on tugeva sümboolse tähendusega tumekollase värvusega ümar figuur, mis meenutab merelainet, mis tähistab innovatsioni ja liikumist.

Nagu juba firma aluspäevadest peale, on Carhartt olnud innovatiivne firma, vastates tööinimeste vajadustele, et rõivad oleksid vastupidavad, samas näeksid ilusad ja stiilsed välja. Selles Carhartt firma järeleandmisi ei tee, mis teeb teda armastatud töö-ja vabaajarõivaste brändiks talupidajatest ehitustöölisteni välja.

Öeldakse, et ilmaennustamine on tänamatu tegevus, sügisel ja kevadel on ilmataat veidi segaduses ega oska ära otsustada, mis suunas minna. Raske on lasta lahti suvisest soojusest, kuid päike ja tuuled nõuavad oma osa.  Et olla valmis ilmataadi heitlikuks meeleks on meil, inimestel, kõige targem riietuda “kihiliselt”. Carhartt rõivabränd on vastu pidanud nii heitlikele ilmadele kui erinevatele riigijuhtidele ja on kaitsnud tublisid ja töökaid inimesi juba üle sajandi.

Meie juures leiate Carhartt rõivad aiaosakonnast ja suur valik tooteid on väljas ka meie e-poes: